Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

C'mon skinny love.

Έλα να χωρίσουμε μαζί ρε μωρό μου.Όχι ο καθένας μόνος του.Έλα να πούμε αντίο ταυτόχρονα και να λευτερωθούμε μια καλή.

Να σου πω ευχαριστώ για τα βράδια που μ' αποκοίμιζες με την ανάσα σου,που ανέχτηκες όλες τις παραξενιές μου (ακόμα κι εκείνες που σ' εξόργιζαν).Να σου φιλήσω τα χέρια που με κράτησαν όταν έπεσα,να χαϊδέψω το χαμόγελο σου,να πιω ένα δάκρυ σου για να θυμάμαι τί γεύση έχει η θλίψη σου.


Να μπλέξουμε τα πόδια μας,να τσακωθούμε για το σεντόνι,να γελάσουμε με την καρδιά μας μ' όλες τις βλακείες που έχουμε κάνει.


Να μου σκουπίσεις τα μάτια,να μου πεις πόσο χάρηκες που βρεθήκαμε μαζί,να με χαϊδέψεις τρυφερά και να με φιλήσεις στην μύτη.Να με γαργαλήσεις μέχρι να μου κοπεί η ανάσα,να μου πεις πόσο σου άρεσαν αυτά που σου μαγείρευα κατά καιρούς και πόσο απολάμβανανες την χαζομάρα μου.


Να περπατήσουμε το Σινικό Τείχος από αντίθετες κατευθύνσεις σκεπτόμενοι αυτά που μας δένουν,να βρεθούμε στην μέση για να τελειώσουμε εκεί.


Να διστάσω,να σου πω μην φεύγεις.Να σε σφίξω τόσο δυνατά που ν' ακούω την καρδιά σου να χτυπάει σαν να είναι έτοιμη να σπάσει.Να μην σ αφήσω κι ας νιώθω πως είναι λάθος.Να απαιτήσω μεθυσμένη να σβήσουν τις λέξεις που θα σε κάνουν να μείνεις εδώ.


Θα 'ναι καλύτερα έτσι, θα δεις.Θα χαμογελάμε πιο συχνά, θα θυμόμαστε τις καλές στιγμές. Θα σταματήσω να φωνάζω, θα έχεις λιγότερα νεύρα.Θα γλυκαίνουμε στο χαμόγελο, θα γελάμε με τα αστεία, θα μιλάμε απλά.


Άσε με λοιπόν να πέσω στην δίνη, θα σε αφήσω να φύγεις. Κι ίσως μια μέρα να σε ξαναβρώ,σε πάρω αγκαλιά και γίνω ασπίδα και κοντάρι σου ξανά.



Birdy Skinny Love

https://www.youtube.com/watch?v=j9jQKQ-SfKM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου